در مورد دستگاه سی ان سی (CNC)

در مورد دستگاه سی ان سی (CNC) :

 

CNC یک مخفف انگلیسی از عبارت Computer Numerical Control است. این عبارت به معنای کنترل رقمی رایانه ای است که مفهوم آن راهبری و کنترل ماشین آلات صنعتی با استفاده از رایانه (کامپیوتر) است. دستگاه سی ان سی ابزاری است که می تواند با استفاده از رایانه بر روی فلز یا چوب تغییراتی را ایجاد کند.این دستگاه در واقع یک فرز صنعتی است که با استفاده از نرم افزارهای کامپیوتری کنترل و هدایت می شود. این نرم افزارها دخالت انسان در برش و شکل دادن چوب را به حداقل می رساند. با استفاده از این دستگاه فرد می تواند تمام طرح های فرز کاری و ماشین کاری چوب را با استفاده از نرم افزارهای گرافیکی مناسب آماده کند و باقی کارها را به عهده دستگاه سی ان سی بگذارد.

 

how to buy cnc machine

 

دلیل احتیاج به دستگاه سی ان سی آن است که در تولید قطعات ظریف و ریز و همین طور قطعاتی که در ساخت آن نیاز به دقت و اندازه گیری های بسیار بالایی وجود دارد انسان ممکن است خطا کند اما این دستگاه با استفاده از نرم افزارهای کامپیوتری با کمترین خطای ممکن آن قطعات را به خوبی خواهد ساخت.

 

دستگاه های لیزرسی ان سی به دو دسته دستگاه لیزر فلزات (دستگاه cnc فلزات) ، برش لیزر و دستگاه لیزر غیر فلزات تقسیم می شوند.
دستگاه لیزر فلزات همانطور که از نامش پیداست برای برش و حکاکی ، مارک و جوشکاری بر روی فلز کاربرد دارد که این نوع دستگاه ها هم خود در بازار انواع متفاوتی دارد . یکی از قابلیت های با ارزش و ارزنده این دستگاه در بحث فلز برش لیزری فلزات می باشد که بسیار بیشتر از سایر امور دیگر استفاده می شود .
دستگاه لیزر غیر فلزات برای انجام عملیات های برش وحکاکی و مارک و … بر روی شیشه پلاستیک پارچه ، گلاس و … استفاده می شود که به طور مثال می توان به تولید ساعت دیواری، انواع پازل ها حکاکی های بر روی خودکار ها ، روان نویس ها و لوح های تبلیغاتی و … نام برد . پس به جرات میتوان نقش این دستگاه ها را در صنعت امروزی دست بالا گرفت و با ورود و ساخت این دستگاه ها صنعت فلز و غیزفلز دچار تنوع و راحتی بسیار زیادی شده است که نمیتوان آن را نادیده گرفت و نقش انسان برای ساخت این محصولات کمرنگ تر شده است و چه بسا راحت تر که فقط کار نظارت و راه اندازی این دستگاه ها را با کمترین سختی بر عهده داشته باشند .

DSC 0033

 

درب مدل دایره مصور CNC کاری از تولیدی صنایع فلزی یاور متال

 

18 % تخفیف
تخفیف های ویژه امروز
850,000 تومان
20 % تخفیف
تخفیف های ویژه امروز
تخفیف های ویژه امروز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در هنر فرفورژه هیچ محدودیتی وجود ندارد

×

چطور میتوانم به شما کمک کنم ؟

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟