آشنایی با گل فرفورژه (انواع گل نرده بالکن فلزی و فرفورژه)

آشنایی با گل فرفورژه (انواع گل نرده بالکن فلزی و فرفورژه)

IMG 20230115 WA0007

 

در سال های قدیم گل نرده آهنی را در کوره های آهنگری گداخته می کردند و با ایجاد ضربه هایی با پتک توسط دستان آهنگران شکل می گرفت. اما سال های اخیر با پیشرفت هایی در کار ساخت و ساز ساختمان شکل و ساخت سازه تغییر کرده است که علاوه بر نما و زیبا سازی ساختمان در ساخت لوازمات وسایل خانه مانند بالای تخت خواب میز و آینه و شمعدان از هنر ساخت گل آهنی به کار برده اند. در این مقاله ویژگی های انواع گل نرده فرفورژه آهنی، معرفی گل نرده آهنی، گل نرده بالکن، بررسی قیمت ترده آهنی و انواع گل نرده فلزی بپردازیم. پس تا انتها همراه ما باشید.

گل نرده فرفورژه آهنی چیست ؟

به قطعات فلزی از نوع ۴ گوش یا گرد دایره ای که در کوره هایی با حرارت ۲۲۰ درجه گرم شده و بوسیله دستگاه های مخصوصی حالت داده می شوند،گل آهنی می گویند. این میله ها که گل نرده آهنی نام دارند بیشتر به حالت های دایره های گرد و ریز هستند. که به عنوان نرده گل آهنی به کار می روند. این نوع گلهای نرده ها در ساختمان های شیک و مدرن به روش مردن و سنتی کار رفته می شود.

 

IMG 20230115 WA0026

 

انواع گل نرده فلزی

گل نرده فلزی در انواع مختلفی تولید شده و می توانید نسبت به سلیقه و نیاز شخصی خود آن را خریداری نمایید. گل نرده ها به دلیل تنوع در آن موجب شده تا در محل های مختلف استفاده داشته باشد. در ادامه با انواع گل نرده فلزی آشنا می شوید:

گل نرده آهنی پنجره
گل آهنی تراس
گل اهنی راه پله
گل نرده فلزی دیواری

IMG 20230115 WA0012

 

زیبایی ساختمان با گل نرده فرفورژه:

از زیباترین نوع حفاظ ها نوع گل فرفورژه اهنی آنها است که امروزه در بسیاری از درب و پنجره ها جنس برخی از آنها از چدن و نوعی دیگر از جنس آلومینیوم می باشد که در شکل های متفاوت مانند درخت یا گل و….ساخته می شوند این نرده ها همانند حفاظ بر روی درب و پنجره اجرا می شوند که مقاومت آنها می تواند به میزان هزینه شما در کار بستگی داشته باشد اما در کل گل نرده فرفورژه آهنی بسیار زیبا و مقاوم و مستحکم هستند.

کاربرد گل نرده بالکن:

انواع گل نرده فرفورژه همانند گل نرده آهنی زیبایی ظاهر ساختمان را چند برابر افزایش می دهد زیرا می توان آنها را به هر رنگی به دلخواه و طبق سلیقه خود رنگ آمیزی کرد کاربرد آنها را می توان در مکان های زیر استفاده کرد انتخاب مدل و ابعاد مورد نیاز برای هر سازه با سلیقه و انتخاب مشتری ارائه می گردد.

البته اندازه پنجره تاثیر چندانی در قیمت سازه ندارد ابعاد در اندازه های مختلف برای باغ و ویلا ، حفاظ باز شو پنجره با جا گلدنی و سفارشی و نوع پیش ساخته مدل های رولی و ریلی، با بهترین طراحی مدرن و سنتی، فانتزی و قدیمی، شاخ گوزنی و انگلیسی در هر سلیقه ای تولید می شوند.

 

4 4

 

نحوه نصب انواع گل نرده فرفورژه:

برای نصب انواع گل نرده فرفورژه می توانید از جوش آلومینیومی، آرگونی و کربن دی اکسید استفاده نمود. این جوش ها بسیار ظرافت داشته و استفاده از جوش های دیگر ظاهر گل آهنی را از بین می برد. با استفاده از این نوع جوش ها می توان به زیبایی گل نرده فرفورژه آهنی افزود.

 

IMG 20230115 WA0029

 

18 % تخفیف
تخفیف های ویژه امروز
850,000 تومان
20 % تخفیف
تخفیف های ویژه امروز
تخفیف های ویژه امروز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در هنر فرفورژه هیچ محدودیتی وجود ندارد

×

چطور میتوانم به شما کمک کنم ؟

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟