مزایای نرده حفاظ فرفورژه چیست؟

مزایای نرده حفاظ فرفورژه چیست؟

 

1 7

فرفورژه یا همان گل نرده به معنی تغییر حالت دادن یا فردار کردن میلگرد یا آهن نرم شده است که قسمت نوک فلز را به تدریج با چکش باریک کرده و در طی چند مرحله گرم کردن در کوره آهنگری، آهن فرفورژه به یک قطعه فرخورده زیبا برای استفاده در کارهای تزیینی تبدیل می‌شود. از صنعت فرفورژه سازی در زمینه های مختلفی چون ساختمانی، دکوراسیون و مبلمان به وفور استفاده می شود. در سال ها اخیر نیز در تولید محصولاتی مثل درب و انواع نرده های حفاظ فرفورژه پنجره نیز علاقه مندان زیادی پیدا کرده و باعث زیبا سازی نمای ساختمان ها شده است. علاوه بر حفاظ پنجره و انواع درب های ورودی امروزه از فرفورژه در ساخت درب پارکینگ و انواع نرده های پله گرد، پله صاف، حصارهای نمای ساختمان، سقف های کاذب، دکوراسیون داخلی و … استفاده می شود. می توان گفت آهن فرفورژه یکی از بادوام ترین متریال های موجود در بازار است طوری که اگر در هنگام طوفان شدید درختی روی حفاظ های شما سقوط کرد، حفاظ شما هیچ آسیبی نخواهد دید.

یکی از راه های موثر برای افزایش امنیت و زیبایی در هر ساختمانی نصب حفاظ های آهنی برای پنجره و مخصوصا پنجره های طبقات پایینتر و یا خانه های ویلایی است. طرح های حفاظ و نرده های از جنس آهن و به ویژه فرفورژه برای پنجره از محبوبیت بالایی نسبت به انواع متریال دیگر برخوردارند. این محبوبیت به دلیل استحکام و ایمنی بیشتر آهن نسبت به سایر مواد مصرفی است. همچنین نرده ها و حفاظ های فلزی طول عمر نسبتا بالایی دارند و نیازی به نگهداری و مراقبت آنچنانی ندارند. و در صورت انجام درست و اصولی روش های ساخت ایمن محصولات از جمله مراحل جوشکاری و رنگ آمیزی آن حتی در شرایط آب و هوایی متغیری چون گرما، سرما، رطوبت، باد باران و … مقاومت بسیار بالای خواهند داشت.

وقتی پنجره‌های ساختمان شما به یک حفاظ استاندارد مجهز باشند، حتی در صورت باز شدن و شکستن شیشه‌ها، باز هم کسی قادر به ورود به داخل ساختمان نخواهد بود. حفاظ پنجره علاوه بر ممانعت از ورود سارقان و پرت شدن اشیاء و یا حتی کودکان می تواند نمای ساختمان را نیز زیباتر جلوه دهد. یکی از زیباترین انواع سازه های آهنی که برای پنجره ها به کار برده می شود استفاده از انواع نرده های حفاظ فرفورژه است. از جمله ویژگی های حفاظ پنجره فرفورژه علاوه بر برقراری امنیت ساختمان و زیبای بخشیدن به آن می توان به تنوع زیاد آن اشاره کرد. امروزه حفاظ پنجره فرفورژه در اشکال و طرح های متنوعی ساخته و تولید می گردند به طوری که برای هر فردی با هر ذوق و سلیقه ای قطعا یک انتخاب عالی وجود دارد. از طرف دیگر به نسبت زیبایی خارق العاده ای که انواع حفاظ های پنجره تولید شده با فرفورژه دارند، از قیمت بسیار مناسبی برخوردار می باشد. معمولا قیمت سازه های آهنی بسته به میزان آهن مصرفی سنجیده می شود ولی در برخی سازه ها از جمله انواع حفاظ های فرفورژه، با توجه به اینکه جنس شان یکی است اما به دلیل اجرای طرح های متفاوت در ساختار آنها و همچنین ابعاد درخواستی قیمت های متغیری در آنها مشاهده می گردد.

از دیگر موارد پرکاربرد فرفورژه علاوه بر تولید نرده های حفاظ پنجره، می توان به ساخت نرده های راه پله آهنی، حفاظ های بالکن، تراس و نیز نرده حفاظ دیوارها اشاره کرد.

توجه به امنیت بالکن و پنجره بخصوص در طبقات اول و دوم ساختمان که ورود افراد غیر مجاز از طریق آن به سادگی امکان پذیر است بسیار اهمیت دارد و نباید از آن ساده گذشت به دلیل این که انتخاب نرده پنجره و بالکن مناسب برای منزل بسیار موضوع با اهمیت و قابل توجهی است ما به شما پیشنهاد می دهیم تا در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا ویژگی ها و مدل های مختلف حفاظ ها را را بررسی کنیم.

5

نرده های بالکن نیز همانند نرده های پنجره از لحاظ ظاهری به دو دسته نرده های ساده و فرفورژه تقسیم می شوند. افراد علاقمند به سبک طراحی های مینیمال و ساده ، میتوانند از دسته اول، یعنی نرده هایی با طراحی ساده بهرمند شوند و یک ظاهر شیک برای نمای خارجی ساختمان خود بوجود آورند. نرده های حفاظ فرفورژه بالکن نیز به جهت اشکال و نقش های متنوع و گوناگونی که دارند مناسب افرادی است که نمای خارجی ساختمان خود را لوکس و جذاب ترجیح می دهند، تولید و ساخت انواع راه پله های لوکس و جذاب با نصب انواع نرده های راه پله فرفورژه به هیچ عنوان شما را از راه رفتن روی پله های خود خسته نخواهد کرد.

قیمت حفاظ و نرده ی بالکن نیز به عوامل گوناگونی بستگی دارد؛ یکی از این عوامل مهم، طول و عرض و در حالت کلی ابعاد سازه مورد نظر است، بنابراین هرچه طول و عرض تراس و پنجره بیشتر باشد بالطبع قیمت نرده های مورد استفاده نیز بیشتر خواهد شد. از آنجا که نرده ی تراس و پنجره از متریال های مختلفی مانند میلگرد با فرفورژه می تواند ساخته شود، قیمت های هر کدام نیز بایکدیگر تفاوت هایی خواهند داشت. مورد بعدی طرح بندی مورد استفاده برای حفاظ ها می باشد، به عبارتی طرح های پیچیده با تراکم آهن و متریال بیشتر ارتباط مستقیمی روی قیمت خواهند داشت.

از جمله مزایای نرده های حفاظ فرفورژه برای ره پله می توان به موارد زیر اشاره کرد:

این سازه ها در طیف وسیعی از رنگ ها قابل اجرا هستند.
به دلیل استفاده از آهن نرم شده در ساختار آنها، می توانید طرح ها و مدل های متنوعی را ایجاد کرد (بیش از ۵۰ مدل میله عمودی حالت دار که وسط آن با چدن ساخته شده است وجود دارند که برای ساخت نرده ها از آنها استفاده می شود)
بسیاری از نرده های راه پله از زیبایی منحصر برفردی برخوردار هستند.
اجرا و نصب آسانتری نسبت به سایر متریال ها دارند.
به واسطه سبک بودن این سازه ها می توان گفت از قیمت مناسبی برخوردارند که این خود از دلایل دیگر محبوبیت آنهاست .
طراحی های نرده های راه پله فرفورژه تنها محدود به یک سبک دکوراسیون خاص نیست و می توان آن را در اکثر سبک های دکوراسیونی مورد استفاده قرار داد. با اینکه به واسطه طرح های کلاسیک و اسلیمی که به فرفورژه داده می شود، بیشتر باب میل طرفدارن سبک کلاسیک هستند ولی این بدین معنی نیست که افراد با سلایق مدرن نمی توانند از آن بهره ببرند، بلکه در صورت طراحی این نرده ها به صورت ساده تر و مدرن تر، افرادی که سلیقه ی مدرن دارند هم می توانند از آن ها استفاده کنند.

IMG 20230115 WA0006

مزایای نرده حفاظ فرفورژه

استفاده از مواد اولیه با کیفیت و مرغوب در ساخت این سازه ها، مقاومت قابل توجه آنها در برابر هر نوع تغییرات محیطی مانند آفتاب و یا بارندگی را تضمین می کند.

نرده های حفاظ فرفورژه برای پنجره یا درب ساختمان هایی که افراد زیادی به آن رفت و آمد می کنند مانند هتل ها و مراکز تفریحی که بایستی از طراحی خاص برخوردار بوده و در برابر آتش سوزی مقاوم باشند، کارآیی بالایی دارد.

فاصله بین قطعات حفاظ های فرفورژه همانند سایر حفاظ ها باید به گونه ای باشد که هم از استحکام و مقاومت کافی برخوردار باشد و هم امکان عبور از میان آنها برای افراد وجود نداشته باشد.

این نوع حفاظ ها قابل رنگ آمیزی بوده و در صورت تمایل میتوانید آن را با رنگ دکوراسیون، درب و یا پنجره ساختمان خود هماهنگ کنید.

فرفورژه در مدل های مختلفی تولید می شود که عموما طرح های کلاسیک و فانتزی آن بیشتر مورد پسند مشتریان قرار میگیرد.

قرینه بودن مدل ها، دقت بسیار زیاد در تولید طرح ها، سطح مسطح و ایجاد نقش های ظریف تر از مزایای مهم فرفورژه جدید می باشد.

در پایان اینکه در صورت تمایل به سفارش انواع نرده های حفاظ فرفورژه می توانید با کارخانه های تولید صنایع فلزی یاور  تماس حاصل نموده.

18 % تخفیف
تخفیف های ویژه امروز
850,000 تومان
20 % تخفیف
تخفیف های ویژه امروز
تخفیف های ویژه امروز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در هنر فرفورژه هیچ محدودیتی وجود ندارد

×

چطور میتوانم به شما کمک کنم ؟

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟