۱-مزایای خرید حفاظ روی دیوار

انواع حفاظ روی دیوار برای امنیت، بر اساس نام تجاری آنها که عبارتند از:

شاخ گوزنی

بوته ای

لیلیوم

کلاسیک نیزار

سر نیزه ای 

حفاظ روی دیوار

قیمت حفاظ آهنی روی دیوار: حفاظت و تأمین ایمنی محیط کار یا زندگی یکی از مواردی است که اکثر افراد در زندگی خود به آن اهمیت ویژه ای می دهند و علاوه بر توجه کردن به این قضیه مقداری از درآمد خود را صرف تأمین امنیت و آرامش مکان کار و زندگی خود می کنند.

راه های تأمین امنیت متفاوت است. یکی از راه ها حفاظ های فیزیکی همچون نرده دیوار حیاط، حفاظ های روی دیوار و نرده فلزی محوطه می باشد.

حفاظ های فیزیکی یک عامل بازدارنده هستند که مانع از ورود افراد متجاوز به داخل محل کار یا زندگی می شوند.

حفاظ شاخ گوزنی با متریال های مقاوم مانند آهن ساخته می شوند. باعث محبوبیت و ماندگاری این مدل از فنس ها در میان عموم مصرف کنندگان شده است.

این حفاظ ها نیازی به مراقبت های متعدد پس از نصب نخواهند داشت و ماندگاری و دوام بالایی دارند.

به کمک نصب محافظ، آرامش خاطر برای تک تک اعضای خانه و یا افراد حاضر در محل کار فراهم می­ شود و همچنین نصب آن­ها نیازی به تخصص ندارد؛ چرا که اجرای ساده و اصولی، مزیت و مشخصه ی مهم این نوع حصارها می باشد.

نرده شاخ گوزنی با الهام از شاخ گوزن اما در طرح های مختلفی طراحی و ساخته می شوند. علاوه بر کارایی بسیار بالا در جلوگیری از ورود سارقین به داخل محوطه، زیبای ظاهری بسیار زیبایی به ساختمان می بخشند.

در گذشته برای جلوگیری از ورود سارقین و حیوانات مزاحم از سیم خاردار بر روی دیوار محوطه استفاده می کردند. امروزه با وسیع تر شدن شهرها و بالا رفتن احتمال سرقت، همچنان الزام استفاده از مانع حفاظتی در اولویت می باشد.

به منظور حفظ زیبایی ساختمان، طراحان و دکوراتیوهای صنعت ساختمان سازی، به فکر ساخت نرده های حفاظی زیباتر و در عین حال پایدارتر بودند. امروزه نرده های شاخ گوزنی با تنوع و ابعاد و رنگ و جنس مختلف تولید و قابل ارائه می باشد.

18 % تخفیف
تخفیف های ویژه امروز
850,000 تومان
20 % تخفیف
تخفیف های ویژه امروز
تخفیف های ویژه امروز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در هنر فرفورژه هیچ محدودیتی وجود ندارد

×

چطور میتوانم به شما کمک کنم ؟

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟