۱-عوامل موثر بر هزینه ساخت درب و پنجره آهنی

هزینه ساخت درب و پنجره آهنی

زمانی که صحبت از قیمت درب و پنجره آهنی به میان می آید، باید به عوامل مختلفی توجه کرد.

همانطور که از نام این محصولات بر می‌آید، می توان انتظار داشت که مهمترین و اصلی ترین عامل تاثیرگذار در قیمت درب و پنجره آهنی، تغییرات قیمت آهن و فولاد در بازار روز است.

هر اندازه این نوسانات قیمت بیشتر باشد، محصولات، گران تر شوند. از طرف دیگر، نصب درب و پنجره آهنی در طرح ها و مدل های مختلف برای ساختمان ها، امری اجتناب ناپذیر است.

پنجره های آهنی با حفاظ های ساخته شده به شکل لوله های آهنی برای افزایش امنیت ساختمان، الزامی هستند.

درب آهنی ساخته شده از پانل های فولادی، با ضخامت معین هم، مسیر ورودی خانه را محافظت می کند؛ بنابراین تا به اینجای مطلب حدس زده اید که هزینه ساخت درب و پنجره آهنی، هر قدر که باشد، ارزش حفظ جان و مال اعضای خانواده را دارد.

شرکت های زیادی در حوزه طراحی و ساخت درب و پنجره آهنی فعالیت می کنند. اگر چه قیمت مصالح اولیه در هزینه ساخت درب و پنجره آهنی، منعکس می‌ شود و تقریباً یک محدوده مشخص دارد، اما آنچه محصولات یک شرکت را از سایر رقبای خود، متمایز می سازد، فناوری ها و تکنولوژی هایی است که در ساخت این محصولات به کار می ‌رود.

در ادامه این قسمت درباره عوامل موثر در هزینه ساخت درب و پنجره آهنی صحبت می‌کنیم و نحوه تاثیرگذاری آن در قیمت سفارش را خواهیم گفت.

هزینه ساخت درب و پنجره آهنی

هزینه ساخت درب و پنجره آهنی؛ هزینه های ساخت پنجره

هزینه ساخت پنجره با توجه به مدل، ابعاد و اندازه ها و اتصالات مورد نیاز برای نصب و همچنین دستمزد کارگران، متفاوت است

این هزینه ها با استفاده از مصالح آهنی در دو قسمت، دسته بندی می شود؛ ساخت پنجره ها به صورت فریم آهنی و نصب آنها در محل که الزاماً باید جوشکاری انجام شود؛ و هزینه های جوشکاری هم به هزینه کل اضافه می شود.

در دسته دوم، برای ساخت درب و پنجره آهنی به قیمت حفاظ پنجره های آهنی اختصاص دارد.

ساخت پنجره های آهنی به ازای هر متر مربع محاسبه می شود و به این ترتیب، ابتدا طول و عرض پنجره ها اندازه‌گیری می‌شود و قیمت دقیق، بر حسب متر مربع و وزن مصالحی که به کار رفته، محاسبه می گردد.

اگر قرار باشد قیمت ساخت پنجره برای ساخت حفاظ آهنی محاسبه شود، باید ابتدا نوع حفاظ را معین کرد و سپس هزینه های رنگ آمیزی، جوشکاری و نصب در محل را به هزینه‌ های کل اضافه نمود.

پرکاربردترین حفاظ برای انواع پنجره، انواع حفاظ آهنی هستند. حفاظ های فرفورژه که از پروفیل های آهنی، ساخته می ‌شوند، مقاوم و بادوام هستند.

یکی دیگر از عوامل موثر در هزینه ساخت درب و پنجره آهنی و محاسبه هزینه حفاظ پنجره ها، در نظر گرفتن هزینه حمل و نقل مصالح است.

موارد فوق می تواند برای انواع درب فلزی و درب آهنی وجود داشته باشد. در قسمت بعدی درباره این مسئله صحبت می‌کنیم و اشاره‌ ای به مدل های جدید پنجره های آهنی هم خواهیم داشت.

نکات مهم برای سفارش درب و پنجره آهنی

زمانی که خانواده ها به دنبال بازسازی درب و پنجره آهنی هستند و می‌خواهند مدل جدید را سفارش دهند، به هزینه ساخت درب و پنجره آهنی بسیار توجه می کنند.

این مسئله برای تمام مشتریان وجود دارد. حتی افرادی که به عنوان پیمانکار ساختمانی، پروژه های انبوه ساخت و ساز را راه اندازی کرده اند، به مسئله هزینه ساخت درب و پنجره آهنی به گونه متفاوتی نگاه می کنند؛ چرا که باید در تعداد زیاد، این محصولات را سفارش دهند.

برای سفارش درب و پنجره آهنی، توجه به ابعاد و اندازه های چهارچوب درب و پنجره اهمیت دارد.

هزینه های خرید مصالح اولیه با توجه به مقدار مصالح آهنی که به کار می‌ رود، محاسبه می شود. اگر انواع درب و پنجره آهنی با فناوری مدرن برای یک ساختمان سفارش داده شود، هزینه های اولیه، گران تر خواهد بود.

برخی از خانواده ها نسبت به خرید درب های ارزان قیمت، اقدام می‌ کنند که باید به این دسته از افراد گفت که هزینه های کمتر می تواند به منزله محصولات بی‌کیفیت باشد. در همین راستا ممکن است امنیت خانه به خطر بیفتد؛ بنابراین قبل از هرگونه هزینه، به خوبی در این باره فکر کنید.

هزینه ساخت درب و پنجره آهنی برای ساختمان هایی که با تعداد بالاتر، از انواع درب و پنجره را نیاز دارند، متفاوت است.

مشتریان اغلب به صورت سفارش انبوه، محصولات را ثبت می کند. به طور مثال، یک پروژه مجتمع مسکونی به تعداد زیادی درب ورودی، چند عدد درب پارکینگ و تعداد زیادی پنجره آهنی نیاز دارد. برای آنها باید حفاظ هم سفارش دهد.

نسل جدید درب های فلزی که ضد سرقت هستند، برای تمام مکان ها در مجتمع های مسکونی و اداری قابل سفارش می باشند. کیفیت بالاتر، هزینه ساخت درب و پنجره آهنی را افزایش می دهد.

نکته دیگری که در سفارش درب ها و پنجره های فلزی وجود دارد، به کارگیری تزیینات برای درب است. برخی از درب های فلزی به صورت ترکیبی با شیشه های سکوریت نشکن تولید می شوند.

شیشه های سکوریت، شیشه های طرح دار با دوام هستند که انعکاس نور را به خوبی انجام می‌دهند و در عین حال، در برابر سرقت مقاوم می باشند. استفاده از شیشه در داخل محصولات درب و پنجره، هزینه ساخت درب و پنجره را نیز افزایش خواهد داد. این افزایش قیمت در راستای تامین امنیت محصولات است.

زیباترین مدل های درب فلزی همراه شیشه سکوریت نشکن در مجموعه صنعتی درب فلزی پایون تولید می شود. این درب های فلزی از ورق های فولادی با ضخامت ۳ و ۴ میلی متر تولید می شوند و ایمنی فوق العاده ای را برای ساختمان تامین می کنند.

توجه به لوازم جانبی در هزینه ساخت درب و پنجره آهنی

لوازم جانبی در ساخت درب و پنجره آهنی به برخی از تجهیزات اکسسوری و تزئینات گفته می شود. یراق آلات، اتصالات، دستگیره درب و پنجره، لولاها و قفل مناسب، جزو لوازم جانبی این محصولات به شمار می روند.

خرید این تجهیزات در هزینه ساخت درب و پنجره آهنی به طور غیر مستقیم منعکس می ‌شود. اگر تولید کننده‌ ای، این لوازم جانبی را برای سهولت نصب محصولات، به مشتری ارائه دهد، هزینه آنها را دریافت خواهد کرد؛ در غیر این صورت، مشتری پس از خرید درب و پنجره باید به صورت جداگانه به دنبال خرید لوازم جانبی باشد.

سایر عوامل موثر هزینه ساخت درب و پنجره آهنی

علاوه بر مصالح اولیه، ابعاد و اندازه های درب و پنجره، مدل انتخابی محصولات، برخی از عوامل مهم دیگر وجود دارد که در دسته مسائل جزئی اما موثر در هزینه ساخت درب و پنجره آهنی طبقه بندی می شوند.

به طور مثال، اجرای رنگ و پوشش مناسب در درب و پنجره آهنی، قیمت ها را به شدت تغییر می دهد. انواع پوشش رنگ الکترواستاتیک که جزو مقاوم ترین رنگ های صنعتی هستند، برای درب و پنجره فلزی به کار می روند.

این رنگ ها در طولانی مدت، ثبات خود را حفظ می کنند و در تمام شرایط آب و هوایی، پایدار هستند. هر چه رنگ های با کیفیت به کار رود، هزینه ساخت درب و پنجره آهنی اندکی افزایش خواهد داشت. یکی دیگر از عوامل موثر در هزینه ساخت درب و پنجره آهنی، خدمات نصب و آماده سازی درب و پنجره ها است. این خدمات توسط افراد نصاب که در کار خود حرفه ای هستند، ارائه می شود.

سخن پایانی

به عنوان یک مشتری که قصد دارید یکی از مدل های درب و پنجره آهنی را سفارش دهید، مسئله هزینه ساخت درب و پنجره آهنی برای شما بسیار اهمیت دارد. اگر تجربه ای در زمینه خرید این محصولات نداشته باشید، به یک مشاور با تجربه نیاز خواهید داشت.

زمانی که قصد بازسازی خانه را دارید به خرید درب ها و پنجره های نو فکر می‌ کنید. اگر به تامین امنیت مالی و جانی افراد خانواده خود اهمیت می دهید، قطعاً نیاز دارید که درب های ضد سرقت فلزی را با کیفیت بالا نصب کنید.

18 % تخفیف
تخفیف های ویژه امروز
850,000 تومان
20 % تخفیف
تخفیف های ویژه امروز
تخفیف های ویژه امروز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در هنر فرفورژه هیچ محدودیتی وجود ندارد

×

چطور میتوانم به شما کمک کنم ؟

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟