حفاظ های روی دیوار فرفورژه

حفاظ های روی دیوار فرفورژه

 

2 1

 

حفاظ شاخ گوزنی

در این دسته از حفاظ ها، امنیت حرف اول را می زند. در بخش حفاظت نسبت به دو دسته قبلی، بهبودی قابل توجهی حاصل شده است. در این نسل از حفاظ ها بود که درب های کشویی و حفاظ هایی برای پنجره های ساختمان رونمایی شد که تمامی این ها باعث افزایش هرچی بیشتر امنیت مکان های مورد استفاده کرده است.

2

 

انواع حفاظ روی دیوار

حفاظ های روی دیوار فرفورژه طرح های مختلفی دارند که همانطور که اشاره شد به این حفاظ ها حفاظ شاخ گوزنی نیز میگویند . این عنوان برای حفاظ ها بدین دلیل است که نخستین و رایج ترین حفاظ های فرفورژه روی دیوار مدل شاخ گوزنی آن بوده و عهمانطور که در تصویر روبرو میبینید شکلی شبیه به شاخ گوزن دارد . بدین دلیل شاخ گوزنی اغلب به جای سایر محصولات حفاظ روی دیوار بکار میرود . مدلهای دیگر حفاظهای روی دیوار عبارتند از :

حفاظ نخلی فرفورژه
حفاظ بوته ای فرفورژه
حفاظ سرنیزه ای فرفورژه
شاخ گوزنی لیلیوم

20

 

حفاظ فلزی شاخ گوزنی :

هم اکنون با توجه به گسترش و مدرن تر شدن زندگی شهری و تنوع انواع حفاظ ها در نوع ساخت و مقاومت‌‌‌‌های مختلف شکل گرفته است.حفاظ نرده شاخ گوزنی نیز مستثنی نبوده و این حفاظ نیز دچار تغییر شکل گردید و کاستی‌‌‌‌های خود را که در نمونه‌‌‌‌های اولیه وجود داشت، ارتقا داده وهم اکنون از بهترین گزینه‌‌‌‌های حفاظ نرده شاخ گوزنی حفاظ روی دیوار محسوب می‌شود.

 

که به وسیله کارشناسان  صنایع فلری یاور آماده و درعصر وقت نصب میگردد.

 

IMG 20230115 WA0004

18 % تخفیف
تخفیف های ویژه امروز
850,000 تومان
20 % تخفیف
تخفیف های ویژه امروز
تخفیف های ویژه امروز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در هنر فرفورژه هیچ محدودیتی وجود ندارد

×

چطور میتوانم به شما کمک کنم ؟

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟