۱-ترکیبی از هنر با فلز

ترکیبی از هنر با فلز

فرفورژه در تزئین بسیاری از صنایع فلزی کاربرد دارد. ساخت تخت های فلزی ، گلدان ، شمعدان ، نرده پله ، پنجره ، درب  و بینهایت محصول دیگر که توسط چلنگران ماهر ایرانی طراحی و ساخته میشود. کشور پیشرو در توسعه این صنعت کشور فرانسه و ایتالیا بوده که در سالیان اخیر ،ترکیه و ایران نیز به آنان پیوسته اند

دلیل برتری درب فرفورژه به انواع درب فلزی

انواع درب فرفورژه را میتوان نقطه اوج تلفیق صنایع فلزی مدرن و هنر سنتی چلنگری دانست. ترکیبی از زیبایی و ظرافت هنر دست و همچنین استحکام و تکنولوژِی پیشرفته ماشین آلات صنعتی

در ادامه این مقاله به ۵ دلیل عمده برتری درب فرفورژه پارکینگ و عابر نسبت به سایر دربها میپردازیم

۱- درب فرفورژه : به استحکام آهن

مهمترین ویژگی یک درب ورودی ساختمان , مقاومت آن در برابر ضربه و همچنین سارقین و … میباشد. دلیل اینکه برای درب های ساختمان از چوب استفاده نمیشود (در اغلب موارد) عدم مقاومت آن در برابر عوامل خارجی ماانند ضربه ، آتش , آب  و …. است.

متریال پایه برای ساخت تمام انواع درب فرفورژه , آهن است.  تمام قطعات این مدل درب زیبا که به اصطلاح فر داده میشود از چهارسوهای فلزی تشکیل میشود.  به همین دلیل دربهای فرفورژه پایدارای و استحام بسیار بالایی دارند.

۲-درب فرفورژه : به زیبایی یک تابلو نقاشی

در گذشته نه چندان دور ؛ اغلب درب های فلزی در ایران  با ورق های یکپارچه ساخته میشد. دربهایی که فقط استحکام آن اهمیت داشت و حداکثر یک طرح بسیار ساده روی آن برای جلوه بصری ایجاد میکردند!

امروزه با اهمیت پیدا کردن نمای ساختمان ، زیبایی درب ها بسیار مورد توجه قرار گرفته است. به جرات میتوان گفت بی شمار طرح برای درب ورودی ساختمان وجود دارد. از طرح های ساده تا طرح های پیچیده انتزاعی این نشان دهنده ترکیبی از هنر با فلز میباشد.

بدون شک، گل سرسبد تمام انواع دربها از لحاظ زیبایی ؛ درب فرفورژه است. اصولا تمام مدلهای درب فرفورژه بر پایه زیبایی آن طراحی میشوند. به دلیل استفاده از قطعات تزئینی و دست ساز فرفورژه در جای جای درب و ترکیب آن با قطعات ریخته گری چدنی یا آلومینیومی شما عملا یک تابلو از یک اثر هنری با تارو پود فلزی خواهید داشت در اوج ظرافت و زیبایی

۳-درب فرفورژه : بینهایت طرح و رنگ

هیچ محدودیتی در طراحی برای درب فرفورژه پارکینگ ، عابر ، فنس ، نرده پنجره یا نرده پله وجود ندارد! شما میتوانید هر ایده ای را برای درب فرفورژه ساختمان خود به واقعیت مبدل کنید.

استفاده از هنر دست برای ایجاد قطعات فرفورژه باعث میشود شما فلز گداخته را در هر شکل و جهتی بچرخانید , بتابانید و حالت دهید. استفاده از این قطعات تزئینی در کنار بهره گیری از تکنولوژِی روز در برش ورقهای فلزی مانند دستگاه های CNC و واترجت , تمام محدودیت ها را برای ایجاد طرح دلخواهتان از بین برده است.

به لطف این ترکیب عالی برای درب فرفورژه (هنر دست و تکنولوژی روز) شما هر طرحی را که برای درب ساختمان خود در ذهن تصور کنید را میتوانید بسازید! این ویژگی منحصربفرد باعث شده ارشیتکت ها بتوانند دربهایی را در سازگاری کامل با نمای ساختمان انتخاب یا طراحی کنند.

به دلیل وجود برجستگی و فرورفتگی در قطعات درب فرفورژه شما میتوانید بیشترین بهره  را از هنر پتینه کاری در رنگ کاری درب فرفورژه ببرید. در استفاده از رنگ هم محدودیت ندارید. استفاده از زمینه مشکی،  اجازه خودنمایی میدهد به رنگ های طلایی ، مسی ، نقره ای و هررنگ دیگری که به آن علاقه دارید با نمای عمارت شما هماهنگی دارد.

۴- درب فرفورژه ؛ بدون نیاز به مراقبتهای ویژه!

درب فرفورژه از ترکیب آهن و چدن و در برخی موارد آلومینیوم ساخته میشود. استفاده از متریال با کیفیت باعث میشود شما نیاز به صرف زمان و هزینه برای نگهداری های پس از نصب نداشته باشید.

درب های فلزی بطور عام و درب فرفورژه بطور خاص ؛ در برابر سرما و گرما مقاوم هستند. با آب و آتش از بین نمیروند. در برابر ضربه مقاوم هستند. در برابر نفوذ سارقین و … بیشترین ایستادگی را دارند. در طول زمان در برابر پوسیدگی و خوردگی بهترین گزینه هستند.

۵- درب فرفورژه : قیمت مناسب ؛ متناسب با بودجه شما

با در نظر گرفتن تمام مزیتهای ذکر شده ، درب فرفورژه مناسب ترین قیمت را در مقایسه با سایر انواع درب دارد. همچنین به دلیل وجود طرح ها و مدلهای بسیار زیاد درب فرفورژه شما میتوانید در هر رنج قیمتی یک نوع درب فرفورژه انتخاب کنید. شما میتوانید در صفحه گالری درب پارکینگ ، نمونه های متعددی از این مدل درب را ببینید.

ترکیبی از هنر با فلز

شما میتوانید در مواردی ، بدون کاهش کیفیت ، با راهنمایی کارشناسان ما  تا حدودی از وزن نهایی درب مورد نظر خود بکاهید که باعث کاهش قیمت محصول نهایی خواهد شد. ولی در انتخاب درب برای ساختمان خود همواره به این نکته توجه کنید که درب ساختمان به عنوان پیشانی نمای عمارت شما تا سالها (و شاید به اندازه عمر آن) معرف زیبایی و کیفیت عمارت شما خواهد بود. توجه به این مهم ، شما را در انتخاب دربی شایسته عمارتتان یاری خواهد کرد.

ترکیبی از هنر با فلز

18 % تخفیف
تخفیف های ویژه امروز
850,000 تومان
20 % تخفیف
تخفیف های ویژه امروز
تخفیف های ویژه امروز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در هنر فرفورژه هیچ محدودیتی وجود ندارد

×

چطور میتوانم به شما کمک کنم ؟

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟